Paradoxy

   Ach jaj, toto sú také bláznivo-pekné dni. Prelína sa tu nespánok s učením sa a dlhočíznymi osobnými rozhovormi.
    Včera som nepísala, lebo som sa musela nadrtiť literatúru, nemčinu a dejiny. V škole bolo včera dosť super, na ITV som totiž opäť predstavila svoj dokonalý Jeffrey Campbell Lita SHOP, ktorý by bol naživo úplne nádherný a na stavbu nehorázne drahý (kusové sklo 5 x 4m, ohýbané sklo a podobné fainšmekrové veci), ale Campbell by na to podľa mňa mal.  ďalej som si vymyslela video a vybrala doňho hudbu. Rozhodla som sa, že urobím asi dve, resp. začnem s tým foteným, keby sa ruka nelepšila, nech odovzdám aspoň niečo. A vlastne aj témy na plagát. Čítala som si nejaké úvahy a rozhodla som sa pre média a ich vplyv na človeka a relativita bohatstva. To budú také okruhy, budem to musieť ešte rozviť na konkrétne aspekty.
     Dnes som chcela ísť preto nafotiť kaštieľ, lebo bolo slnečno, ale bola som hrozne moc unavená. Celkom paradox, že v BA bolo slnečno a sucho, kým na Spiši bola hotová apokalypsa, veru, nezávidela som tým hasičom, cestárom a policajtom, keď som o nich čítala. A nezávidela som ani tým ľuďom, čo boli prakticky uväznený vo vlakoch, alebo vo svojich vlastných domoch.
    Toho DVK bola nehorázne veľa a ani som si to neprešla celé, litiku a nemčinu som si dokonca musela nechať na ráno. Učila som sa to asi do jednej a už som z toho bola prepatá dobre, ale aspoň mi robil Boris spoločnosť. To je ten neznámy, ale už je celkom známy ...
    A sranda bola, že na tom DVK bol iba zlomok z toho, čo nám všetko púopísala do tých paierov a mňa skoro porazilo, lebo som si kludne mohla ísť spať skorej. Lebo je to už tretí deň, keď som málo spala a teraz som už pekne unavená. Literatúru som dala ako nič, len tú nemčinu som posrala, ale mám pocit, že by to dopadlo rovnako aj keby som sa ju naučila, lebo tie jej prekladové vety zas stály za to. Mojou vinou bolo, že som nechodila do školy a tak som v prvých dvoch úlohách nevedela, o čo presne sa tam jedná, ale nejak som sa z toho nakoniec vysomárila. Bolo to vtipné každopádne, lebo mne sa také veci nestávajú ... A písať testy s chorou rukou bola sranda, to písmo vyzeralo fakt zaujímavo, len čo je pravda ... Takže dnes už mám voľno, len som tak nejak rozbehnutá a unavená zároveň. Toto bol aj tak trochu surrealistická deň, pre situácie a obrazy. A okrem toho som si ráno obula gumáky a tešila sa, že som vyjebala s počasím, lebo včera aj predvčerom som mala premokavé botky, pršalo a nebolo to teda moc dobre. Tak dnes pre istotu mrzlo, lebo to je úplny čas na gumáky. Zajtra si dám Steely-polobotky, tak! Je to taká hra, čo sa hrám sama zo sebou s počasím:P
     Okrem toho uvažujem dnes dosť nad sebou, lebo som si nejak neistá vecami, čo sa okolo mňa dejú a nerozumiem si. Respektíve sa dejú nejednoznačné veci a neviem, ako si ich mám vysvetľovať, aby som zvolila správny postup v tom, že čo ďalej. A obávam sa o tú ruku, hoci mi trochu odpuchla  a ohnem tie prsty viac, len sa mi zdá, že to ide nejako pomaly. Potrebovala by som, aby mi niekto povedal, že to bude dobré a že sa nemusím báť. Že všetko bude dobré. Škoda, nebyť tej ruky, mala by som sa teraz super, ale kvôli nej sa desím budúcnosti, že to neustúpy a že tie prsty budú nefunkčné a potom ... Asi by som sa mohla aj trochu skľudniť a byť vďačná za to, že sa to lepší a nie vymýšľať katastrofické scenáre ... tragédka!
     Video - hudba:



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára